Over mijzelf

Vooraleer ik als zelfstandige mijn bedrijf begon ben ik 35 jaar internationaal werkzaam geweest  bij een Amerikaans Multinational Technologie bedrijf. Over de jaren beheerde ik daar diverse Internationale Projecten als onderdeel van  "Managed-Services"  segment als onderdeel van de Enterprise Services divisie.

Tevens werkzaam geweest als leidinggevende "Enterprise Service Solution Architect", met de verantwoordelijkheid internationale  'Request For Proposals', (RFP) samen met mijn team te analyseren en ter plaatse  bij de klant te vertalen en te begroten met als doel een ICT Managed Service oplossing aan de klant te presenteren en te verkopen.

Als zelfstandige waren er een aantal freelance opdrachten o.a. een analyse van outsourcing contract bij een energie bedrijf, inclusief het ontwikkelen en vernieuwen van een meerjarig outsourcing contract en als interim bij een outsourcing KMO verantwoordelijk voor de dagdagelijkse Operationele Service Delivery werkzaamheden inclusief een upsell objectief.

ITIL methodieken en werken met KPI's en Service Levels zijn mij niet ongewoon en heb deze in mijn 35 jaar mee helpen ontwikkelen.

De ITIL processen; Event, Incident, Problem, Change en Risk Management zijn dagelijkse kost als onderdeel van de service verantwoordelijkheid.

Over het algemeen zijn al mijn activiteiten feitelijk projecten die een verandering(change) brachten in een bestaande omgeving en structuur, en daarom ben ik van mening dat ik met deze ervaring een meerwaarde kan bieden, ik maak gebruik van Microsoft Project tools.

René Kamstra